FANDOM

Ten artykuł dotyczy filmu King Kong z 1933 roku.

Jego treść nie jest powiązana z filmem Petera Jacksona.

Spi2.jpg

Lost spider pit sequence (zaginiona scena w pajęczym dole) - jak podają plotki była sceną obecną w scenariuszu oryginalnego King Konga, jednak nie została nakręcona. Peter Jackson, zafascynowany starym filmem, nie poprzestał na nakręceniu własnego remake’a. Wraz z innymi fascynatami - w tym znanym reżyserem Frankiem Darabont'em i Robertem Baker'em - odtworzyli tą sceną na podstawie archiwalnych zapisków, zdjęć modeli, szkiców oraz nagrań z pracowni Willisa O'Brien'a. Za pomocą metod z lat trzydziestych stworzyli sekwencję, która wygląda jak żywcem wycięta ze starego filmu.

Przebieg sekwencjiEdytuj

SpiderPit2.jpg

Scena rozgrywa się zaraz po tym jak Kong strącił w przepaść pień drzewa wraz z załogą S.S. Venture. Ocaleli z upadku marynarze zostają zaatakowani na dnie przez potwory. Najpierw z jaskini wyłania się jaszczur, który zagania dwóch członków załogi na wystającą skałę, gdzie zostają z dwóch stron zaatakowani przez niego oraz wielkiego kraba. Inny marynarz zostaje zabity przez wielkiego pająka. W tle widać jaszczurkę podobną do legwana wspinającą się na skalną ścianę, by zaatakować znajdującego się przy brzegu rozpadliny Jacka Driscoll'a. Ostatni uczestnik ekspedycji broni się maczetą przed stworem z mackami, ginie w splotach zwierzęcia.

Cra2.jpg

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki