FANDOM

The-Son-Of-Kong
Bear2
Dr

The Son of Kong (pol. Syn Konga) - amerykański film z 1933, kontynuacja filmu King Kong z tego samego roku. Film wyreżyserował Ernest Schoedsack, jego czas trwania to 70 minut.

Film nie zdobył aż takiego rozgłosu co jego pierwsza część. Utrzymany był również w innym klimacie - zamiast na horror, postawiono w nim bardziej na film przygodowy, dostępny dla nieco młodszej publiczności, niż "przerażający" King Kong.

FabułaEdytuj

Carl Denham po tym jak Kong zniszczył sporą część Nowego Jorku, musi uciekać z miasta przed ścigającym go wymiarem sprawiedliwości i grożącym mu widmem więzienia za nie pokrycie szkód spowodowanych przez jego Konga. Razem z kapitanem Englehornem uciekają do Indii Wschodnich na pokładzie ich dawnego statku. Chcą tam zarobić jakieś pieniądze, ale interes nie idzie zbytnio, a nie opłaceni marynarze zaczynają się buntować. Los spotyka ich jednak z Nilsem Helstromem, człowiekiem, który wręczył Denhamowi niegdyś mapę z Wyspą Czaszki. Tym razem Nils mami ich wizją ukrytego skarbu na tej wyspie.

BestiariuszEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki