FANDOM

Ten artykuł dotyczy kontynuacji filmu King Kong z 1933 roku.

Jego treść nie jest powiązana z filmem Petera Jacksona.

Potwór morski
SM2.jpg
Informacje
Nazwa Sea monster
Gromada Gady
Rząd Plezjozaury
Pokarm Drapieżnik
Film Son of Kong
SM.jpg

Potwór atakuje Helstorm'a

Potwór morski (nazwa nieoficjalna) - gatunek dużego plezjozaura żyjącego w wodach otaczających Wyspę Czaszek.

Informacje ogólneEdytuj

Jest to duży drapieżnik kształtem i proporcjami ciała przypominający Plesiosaurusa, jednak znacznie od niego większy. Na łukach brwiowych ma małe, ostre łuski, przypominające kolce. Jego skóra jest gładka, jednak posiada regularnie wstępujące małe guzki i łuski.

Stwór ten żyje w otaczających Wyspę Czaszek wodach Oceanu Indyjskiego. Przedstawiciele tego gatunku często zapuszczają się wgłąb skalnych zatok i jaskiń w pasie wybrzeża Wyspy. Polują głównie na ryby i inne morskie stworzenia, jednak zdarza im się polować na przybrzeżne zwierzęta. Możliwe jest również, że dzięki swej długiej szyi łowi latające nisko nad wodą pterozaury.

SystematykaEdytuj

Potwór jest bez wątpienia nowym gatunkiem plezjozaura. Posiada wszystkie typowe cechy tego rzędu.

W filmieEdytuj

Pojawia się w Son of Kong, gzie pożera jednego z bohaterów, Helmstorma, na skalnej przystani.

Do wykreowania tego stwora filmowcy użyli zmodyfikowanego modelu Brontosaurusa z poprzedniego filmu, co tłumaczy pewne podobieństwa w sylwetce tych dwóch stworów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki