FANDOM

Lumpy
Lumpy.jpg
Informacje
Zawód Marynarz
Funkcja Kucharz pokładowy
Los Pożarty przez carnictusy
Film King Kong (2005)
Aktor Andy Serkis
Carnictis4.jpg

Ostatnie chwile kucharza

Lumpy ("Flejtuch") - kucharz pokładowy na statku SS Venture.

Charakterystyka i osobowośćEdytuj

Był to człowiek niechlujny, zgryźliwy i sceptyczny, jednak w pewien sposób również sympatyczny. Pasażerowie parowca na którym gotował często musieli zamykać oczy by zjeść jego specjały.

Miał oklapniętą jedną powiekę, wytatuowane ręce, zarośniętą twarz oraz nierozłącznego peta w ustach. Chodził zawsze w poplamionym fartuchu i przekrzywionym marynarskim berecie. Jego najlepszym przyjacielem był Choy.

LosyEdytuj

Niewiele wiadomo o tej postaci. Zanim zaciągnął się na Venture pracował razem z Hayes'em na norweskiej barce.

W wyniku wydarzeń w głębi wyspy załoga spadła w przepaść, strącona razem z ogromnym pniem. Ci co przeżyli upadek - czyli Jimmy, Jack, Carl Denham, Lumpy oraz dwóch marynarzy - zostali zaatakowani na dnie rozpadliny przez ogromne insekty. Nie było już amunicji by strzelać do robali, więc załoga musiała walczyć o życie kijami i kolbami. Lumpy nie chciał dopuścić, by carnictusy zjadły martwe ciało Choy'a, i rzucił się na nie z maczetą. Bezkręgowce pożarły kucharza, który walczył do końca - ciął majchrem obrzydliwe robactwo nawet wtedy, gdy jeden z nich obkleił mu otworem gębowym głowę.

CiekawostkiEdytuj

Aktor grający Lumpy'ego, Andy Serkis, zagrał również postać samego Konga. Przygotowywał się do tej roli między innymi poprzez obserwację afrykańskich goryli w ich naturalnym środowisku. Andy Serkis znany jest również z zagrania stwora Golluma w trylogii Władcy Pierścieni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki