FANDOM

Jimmy
Jimmy.png
Informacje
Zawód Marynarz
Funkcja Pomocnik, majtek
Los Przeżył
Film King Kong (2005)
Aktor Jamie Bell

Jimmy - jeden z bohaterów nowej wersji King Konga.

Jimmy był siedemnastoletnim chłopakiem, pełniącym funkcję pomagiera na statku S.S. Venture. Niewiele wiadomo o jego przeszłości. Kilka lat wcześniej pierwszy oficer, Ben Hayes, odnalazł go jako pasażera na gapę w ładowni, w jednej z klatek. Był w opłakanym stanie, ciężko pobity, z ręką złamaną w dwóch miejscach. "Był dzikszy od połowy zwierząt na statku". "Wciąż mi nie powiedział skąd przybył, ale to nie było dobre miejsce..." - powiedział o nim pierwszy oficer.

Hayes otoczył Jimmy'ego opieką, chłopak odtąd traktował go jako przyjaciela i zarazem ojca. Został na statku jako niepełnoprawny członek załogi. Pomagał przy wszystkich czynnościach, oprowadzał pasażerów i często siedział na bocianim gnieździe. Pomimo opieki i dobrych warunków wciąż zdarzało mu się przejawiać przebłyski dawnego życia, jak np zamiłowanie do przywłaszczania sobie cudzej własności. Hayes nalegał, by Jimmy rzucił statek i udał się na studia, jednak ten ani myślał. W ramach autoedukacji czytał na bocianim gnieździe ukradziony z nowojorskiej biblioteki egzemplarz "Jądra ciemności" Josepha Conrada.

Podczas wydarzeń na wyspie Jimmy wbrew zakazowi Hayes'a wraz z załogą udał się w głąb prehistorycznej puszczy na poszukiwania Ann. Po tym jak Kong zabił pierwszego oficera i strącił wyprawę w przepaść, Jimmy wraz z niedobitkami stoczył walkę na dnie rozpadliny z wielkimi insektami. Po nadejściu pomocy Jimmy w geście pożegnania założył oficerską czapkę swojego przybranego ojca. Od tej pory Jack się nim opiekował.

Podczas akcji schwytania Konga, gdy sytuacja wyrwała się z pod kontroli, Jimmy koniecznie chciał zabić bestię, Jack nakłonił go jednak do ucieczki. Chłopak wraz z połową załogi przeżył wydarzenia na Wyspie Czaszek i powrócił do Nowego Jorku wraz ze schwytanym Kongiem.

Od tej pory jego dalsze losy są nieznane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki