FANDOM

Bruce Baxter2.jpg
Il8.jpg

Bruce Baxter - jeden z bohaterów filmu Petera Jacksona, aktor filmowy, gwiazda komercyjnych filmów sensacyjnych. Członek wyprawy Carla Denhama na Wyspę Czaszek.

Charakter i osobowośćEdytuj

Bruce Baxter był znanym aktorem grającym w dużych produkcjach filmowych. Stał się gwiazdą i celebrytą filmów akcji, między innymi dzięki współpracy z producentami Universal Pictures.

Grał głównie role kowbojów, podróżników i poszukiwaczy przygód. Wykreował swój wizerunek jako twardziela i bohatera, prywatnie jednak był człowiekiem lękliwym i nie grzeszącym odwagą. Odznaczał się również lekko narcystyczną naturą - kolekcjonował plakaty filmów w których grał, przedstawiających go jako herosa z bronią i zemdloną damą w ramionach. Lubił luksusy i wygody, w związku z czym źle znosił rejs w obskurnej i klaustrofobicznej kabinie na SS Venture.

LosyEdytuj

Miał zagrać jedną z głównych ról w filmie Carla Denhama, w związku z czym odbył wraz z filmowcami podróż na wyspę na Oceanie Indyjskim. Po porwaniu Ann przez dziwną kreaturę Baxter wziął udział w poszukiwaniach, jednak po pościgu w kanionie dał za wygraną i zawrócił na statek. Namówił kapitana, by ten zorganizował drugą grupę, mającą wyruszyć na ratunek pierwszej. Uratował tym życie swoich kolegów, którzy wpadli do skalnej rozpadliny.

Po powrocie do Nowego Jorku to właśnie jemu przypięty został tytuł bohatera wyprawy i pogromcy Konga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki